Post by limulhisame on Feb 11, 2022 19:39:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Master for Minecraft PE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Master for Minecraft PE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk ökar guld ▞▞▞
▞▞▞ Block Master for Minecraft PE 2022 version ▞▞▞
Jag gillar den här appen för mig men det finns så många tillägg 😔😔
Jag gillar den här appen, det finns många skal, kartor, frön och texturpaket som alla fungerar. Anledningen till att jag betygsätter 4 är för att det finns många texturpaket men de har inte shaders.
Det är den bästa appen någonsin men en sak att när jag laddar ner skins försvinner de i min mcpe efter några dagar, snälla lös detta problem
Jag installerar kartan och den finns inte i min kartlista!!! Och även om jag ändrar lagringen till intern eller extern!!! DET ÄR DEN MYCKET MEST ANVÄNDARE APPEN NÅGONSIN!!!!!!JAG HATAR DEN😠😠😠😠😠
Jag upplever rädd ibland i skräckkartor och det var coolt och det är också genialiskt för mig och jag gillar också din app och jag upplever också glad och jag är också arg när den loggar och är så himla glad för att jag åkte en helikopterbil och mycket mer och jag känner också till dina skräckkartor. Jag spelar fnaf och det är läskigt också och fnaf SL är det mörkaste spelet någonsin! men det är så svårt och jag hoppas verkligen att jag betygsätter detta för att jag upplever dina spel och det är så fantastiskt och jag hoppas att du gillar mina texter ........
Appen är jättebra! Jag rekommenderar detta för andra spelare för enkel nedladdning. Men jag gav detta fyra stjärnor eftersom jag tror att det här kan göra mycket bättre i framtiden. Kanske kan de lägga till några shaders också för en bättre spelupplevelse.
det var riktigt bra men det kommer inte att fungera längre vilket är väldigt konstigt eftersom jag brukade fungera mycket bättre jag tror att det är ett fel eller en bugg Kan du snälla fixa det idk om någon annan har felet/felet men ya Ty
Bra app MEN en bugg Jag kunde inte installera ett tillägg och IT Play är en annons på mig
Jag älskar verkligen det här spelet! Kartorna är fantastiska att spela med vänner! Det enda som är fel är att tilläggen inte fungerar... jag har provat dem mycket men det fungerar inte, och ibland på byggnaderna visar det bara mina gamla världar
Vad hände med den här appen du började med en bra start med fem stjärnor och nu en stjärnor. Var är dina minispel, var är dina offentliga servrar, och vad hände med alla mobs som brukade fungera? Varför fungerar inte alla dessa kartor längre?
Huset fungerar inte! Varföryy
Jag älskar det enda anledningen till att jag ger 3 stjärnor är för att jag försökte ladda ner ett slott och fick ett meddelande som sa att mina kartor var förlorade det är en lögn 🤥🤥🤥 och jag håller minecraft uppdaterad
Trevlig app att använda i minecraft, den är gratis och praktisk. Jag gillar att lägga till att bygga och använda texture pack gör att spelet ser bättre ut och roligare, fortsätt så killar 👍
Block Master per Minecraft PE Intrattenimento skon
タンクスターズ アーケード xbt
Det är en bra app men när vi installerar en byggnad kan vi inte se något så att vi kan placera byggnaden var vi vill.
Den här appen är inte en rip off, den fungerar verkligen och jag älskar den. Den har några tillägg som jag aldrig har sett förut. Men det har inte några texturpaket (realistiskt) så jag önskar att de kan göra något åt det i framtiden för att lägga till mer text i hennes förpackningar. Gud välsigne dig.
det här är en fantastisk app men när jag laddar ner sa jag alltid "nedladdningsfel".
Ja det är coolt men det har bara ett fåtal mob och mc accept-versionen är så låg och jag provar den men den är sugen så ladda inte ner den och fixa den
Inga ord för denna fantastiska applikation, det är verkligen ett slags liv för oss eftersom den här appen har alla typer av saker som en person behöver för sin njutning. Du kan installera olika kartor, tillägg, skal och mer! Tack för denna ansökan! 😄😄😄😄😄😄😄😄😄👍 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Vad hände med den gamla mcpe. Den gamla är den bästa den har moddar och ett fönster när du spelar minecraft. Uppdatering är det värsta som gör spelet fult
fungerar detta på alla mincraft pe 1.1..2
Jag hatar den här appen, den säger att internetanslutningen har ett fel, men mitt wifi är i full bar. Jag hatar verkligen den här.
Denna applikation säger alltid att min surfplatta har ett anslutningsfel! Men jag är redan ansluten till wifi.
Detta fungerade en gång, och det är heller inga problem på mitt internet så varför säger du inget internet? Det står det när jag rör vid skärmen för mycket eller när jag flyttar på min mobiltelefon. Vänligen fixa annars raderar jag!
Jag älskar appen men den hade inte vad jag förväntade mig. Jag försöker skapa en YouTube-kanal och jag behövde mods så jag installerade den här appen men en av moddarna jag behövde var en blodmod och en möbelmod. har de sakerna men det är också några bra saker med appen
Fortsätter att krascha vid uppstart snälla hjälp mig med det här problemet
Hej ser......... Drömhud är inte der ser kan göra dröm dis apps serrr
hatar det mindre att bygga mindre kartor mindre cool hud
Det är ärligt talat en fantastisk app, ibland laddar den inte in saker ordentligt, men för det mesta är det en fantastisk app, fantastiska funktioner och tillägg gör Minecraft roligt som att kunna ha alla scp-varelser. Kartorna är otroligt välgjorda 👍. För mig har applikationen bara gjort gott. tack vare Skaparens
Det finns ingen inställning i spelet, fixa det
Bug os gago itry att ladda ner ett tillägg med 32mb och när det nästan är klart kommer appen att säga anslutningsfel även wifi var så starkt att jag måste börja igen i 10m vad ****männen seriöst 😑
Jag gillar spelet men det är inte så att du kan installera alla där bara 5 mod.addon.map.seed.skins varför behöver vi dtong wifi kan bara ladda ner alla??!?!
Det fungerar, alla andra appar som vanligtvis har virus är irriterande. Men den här fungerar faktiskt!
Block Master para Minecraft PE Entretenimento sxgh
Uppdatera appen så det finns fler kartor och tillägg!!! Snälla du. Det är irriterande när du går tillbaka till appen och ser att ingenting har förändrats sedan du senast var på!!!😕🙏 det som är bra är att några av tilläggen fungerar så jag ska ge den en 2 stjärna
Det är bra att det finns många annonser men det är kort jag ger det en 5-stjärna
Det är häftigt men jag kan inte ladda ner alla kartor i det här spelet och skins det står nedladdningsfel
När jag laddade ner appen var min brors kontovärld när jag behöll min I'd i Minecraft och innan världar är när jag laddade ner Minecraft och avinstallera den när den laddades ner igen logga in på nytt konto mitt innan världar kom så vad ska jag göra
måste pwy för mini kart-grejen. ehile på den andra appen behöver inte
Kan inte spela upp dina nedladdningskartor när du är offline
Är något fel och men ändå fungerar det lite
Fixa din app eftersom min minecraft inte öppnas
Det här är bra det är inga problem och och det här är så karta som grenny och allt Och ny ny denna läggs till i den här appen är bra i världen
Det är 100 % användbart, men jag kan inte hitta det skal jag vill ha det finns ingen sökning precis som en gammal version jag tror att du behöver uppdatera mer
den här appen är så bra men någon gång är trasig och du kan inte beställa en byggnad och skinn här...jag älskar fortfarande den här appen😁
Jag önskar att tilläggen fungerade. Det här programmet brukade också ha mods. Men nu är det inget roligt.
Hon jobbar inte ens jag hatar den här minecraft-kartan😧men jag gillar bilden...och huden och allt men hon funkar inte😢 jag är så ledsen, uppgradera den här så får du 5 stjärna...😊
Det här är en av få appar som faktiskt fungerar och som inte kraschar ditt spel eller karta såvida du inte bara vet vad du gör. Jag ger den bara 4/5 stjärnor eftersom urvalet av föremål och byggnader inte är särskilt stort. Om de nu gjorde det där du kunde ladda ner ritningar från minecraft-webbsidan som den här andra appen gör så skulle jag ge det 5/5 men jag ser inte att det händer dock
Full av annonser, så irriterande!, jag har en stark internetuppkoppling men det står alltid nedladdningsfel!
Jo, jag har ett fullt fungerande wifi och appen fortsätter att berätta för mig att det inte finns någon internrt-anslutning, jag har försökt avinstallera och installera men det fungerade inte och jag försökte också starta om min telefon men det fungerade fortfarande inte. Så jag ger den här 1 stjärna för nu, men Jag ger 5 stjärnor om du löser problemet
Bokstavligen värdelös. Och för många annonser... tråkig app full av buggar och fel. Vänligen fixa saker och minska antalet tillägg
appen är inte så bra eftersom jag menar att de andra moddarna är lite bra men problemet är när jag försöker installera Jurasic World mod att det inte finns riktiga dinosaurier. Spelet ersätter dino med mobs som Witch is the T REX och har också en buch av annonser till jag gillar inte den här appen så mycket.